Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2017 23:19 - Всички наши места
Автор: violetandfinch Категория: Хоби   
Прочетен: 301 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.03.2017 23:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Без съмнение мога да кажа, че това е най-красивата книга, която съм чела някога. В мен вече не е такъв хаос, какъвто беше преди. Тази книга определено успя да ме докосне. Странното е че дори не знам как да израза какво чувствам. Това е книгата на живота ми, Или по точно това е книгата, която успя да ме научи какво е живот ,какъв е неговия смисъл и как да живея. Тя през цялото време сякаш не се издава и човек трябва много да помисли, за да я разбере. Четох я с няколко мои приятелки и те категорично казаха, че книгата е депресарска и е най- лошата някога. Докато аз съм на мнение, че това е най-красивата книга. Доста мислех над нея и разбрах много неща. Тази книга е до малките детайли и е хубаво да им се обръне голямо внимание. ВСъщност трябва да се обърне голямно внимание над цяата книга. Ще се опитам да я опиша без да издавам нищо за тези които искат да я прочетат. 

               ТОВА Е ИСТОРИЯТА НА МОМИЧЕ, КОЕТО СЕ УЧИ КАК ДА ЖИВЕЕ ОТ МОМЧЕ, КОЕТО ИСКА ДА УМРЕ!

Отначало може би не ви звучи интересно, но не се лъжете. Тази книго може да ви промени завинги. Аз лично вече не мога да остана доволна от която и да е друга книга. Просто нищо не може да се сравнява с нея. Но това е само мое мнение разбира се. Както и да е. 

Violet преживява тежък период и се затваря в себе си. С други думи спира да живее. Finch винаги е знаел какво представлява живота. Рзбира го по-добре от всеки друг. Вие може и да не решите така, докато я четете, но повярвайте ми. Така е. Двамата герои са напълно противоположни и никога не биха общували един с друг, Но една много стрнна среща на едно многго странно място в правилния момент те се засичат. И това променя живота и на двама им. 

Докато четете тази книга може да изпитате от всяко чувство по много. Опитайте се през цялото време да си представяте героите много ясно и всяко тяпно действие. Станете част от книгата. Това доста ще ви помогне за края. Накрая всичко е до оправдаване на действия. Едни от вас по време на книгата ще разберат защо се случва всико на края, а други няма. Но няма значение. Просто се опитайте да запомните колкото се може повече. Анализирайте колкото се може повече И живейте колкото се може повече. Силно препоръчвам тази книга, а ако има хора, които са я прочели с радост бих жела да я обсъждаме. 

МНОГО СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА 



Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: violetandfinch
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4450
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031